Konfigurationsöversikt

<< Click to Display Table of Contents >>

Organizer > Administration >

Konfigurationsöversikt

I Konfigurationsöversikten är alla funktioner som kan konfigureras i Organizer samlat på ett ställe. Här ser du en kort beskrivning av vardera funktion och information om hur många aktiva konfigurationer som finns i systemet just nu. Genom att använda ikonerna i konfigurationsöversikten öppnar du samma dialogrutor som från sydpanelen.

 

1.I menyraden, välj Organizer > Konfigurationsöversikt.

2.Tryck på ikonerna för önskad funktion:

o - Skapa ny

o - Gå till respektive funktion i sydpanelen

o - Administrera

 

Länkar

Se följande avsnitt och dess underavsnitt för respektive konfigurerbar funktion:

Inkorgar

Resurshantering

Uppdragsmallar

Riskanalyser

Progressvillkor

Arbetsmiljöplan

Labels

Textmallar

Kostnadskataloger

Kalkylmallar

Leverantörer