<< Click to Display Table of Contents >> Organizer > Projekthantering > Skapa rapporter |
För att skapa diverse olika rapporter, högerklicka på uppdraget och välj alternativet Rapporter från fliken Uppdrag i sydpanelen.
Välj sedan vilken typ av rapport du vill skapa:
Uppdrag |
Skapar en rapport med information om det valda uppdraget |
Rak kalkylrapport, uppdragssammanställning |
Genererar en rapport med information om sammanställda kalkylposter för uppdraget |
Rak kalkylrapport, med kostnadsfaktorer, uppdragssammanställning |
Genererar en rapport med information om sammanställda kostnadsfaktorer för uppdraget |
Rak kalkylrapport, projektsammanställning |
Genererar en rapport med information om sammanställda kalkylposter för projektet. Dvs. respektive applikation och uppdrag har i denna rapport egna kolumner |
Rak kalkylrapport, med kostnadsfaktorer, projektsammanställning |
Genererar en rapport med information om sammanställda kostnadsfaktorer för projektet. Även här har respektive applikation och uppdrag egna kolumner |
Vid val av resterande rapporter öppnas dialogen Spara direkt, istället för att rapporterna genereras i pdf-format.