Skapa rapporter

<< Click to Display Table of Contents >>

Organizer > Projekthantering >

Skapa rapporter

För att skapa diverse olika rapporter, högerklicka på uppdraget och välj alternativet Rapporter från fliken Uppdrag i sydpanelen.

 

Välj sedan vilken typ av rapport du vill skapa:

Uppdrag

Skapar en rapport med information om det valda uppdraget

Rak kalkylrapport, uppdragssammanställning

Genererar en rapport med information om sammanställda kalkylposter för uppdraget

Rak kalkylrapport, med kostnadsfaktorer, uppdragssammanställning

Genererar en rapport med information om sammanställda kostnadsfaktorer för uppdraget

Rak kalkylrapport, projektsammanställning

Genererar en rapport med information om sammanställda kalkylposter för projektet. Dvs. respektive applikation och uppdrag har i denna rapport egna kolumner

Rak kalkylrapport, med kostnadsfaktorer, projektsammanställning

Genererar en rapport med information om sammanställda kostnadsfaktorer för  projektet. Även här har respektive applikation och uppdrag egna kolumner

Vid val av resterande rapporter öppnas dialogen Spara direkt, istället för att rapporterna genereras i pdf-format.